Pornhub lanceert een eigen kledinglijn

We zagen de kledinglijn van de McDonalds en Febo al voorbij komen, maar nu speelt een van onze favoriete sites (die van...

We zagen de kledinglijn van de McDonalds en Febo al voorbij komen, maar nu speelt een van onze favoriete sites (die van jou ook geef maar toe) in op deze ‘kledinglijn-hype,’ het lijkt tegenstrijdig maar Pornhub gaat vanaf nu namelijk ook mensen aankleden.

Lees meer: 8 sexy feiten over Pornhub

De lijn is gelanceerd tijdens New York Fashion Week in een pop up-stripclub, compleet met danseressen en verschillende dj’s. De pornosite heeft samen met Richardson – een provocerend, seks en cultuur brand – gewerkt om de collectie tot stand te krijgen. De zelf collectie bestaat uit twee truien, een tas, twee t-shirts, een pet, een bomberjack en een zeer hoog uitgesneden badpak. Prijzen variërend van 45 tot 400 dollar. Dus je moet je verrassend diep in de buidel tasten.

Het is de volgende stap van de Pornowebsite om eigenlijk meer een lifestyle merk te worden. Op zich is dat prima natuurlijk, het porno-taboe wordt zo waarschijnlijk alleen maar meer doorbroken. Dat is ook precies het idee van Andrew Richardson, de man achter Richardson. Hij gaf over zijn samenwerking met Pornhub aan dat hij wil bewijzen dat mensen tegenwoordig kunnen zijn wie ze willen zijn en dat seksuele vrijheid steeds meer geaccepteerd wordt. Zo heeft het kledingmerk ook nog een ietwat activistisch tintje.

Voor een tientje heb je hetzelfde printje op een zwart shirt geplakt bij de lokale t-shirt drukkerij maar tof is het wel. We hopen dan ook dat het merk in de toekomst met een wat uitgebreidere collectie komt. Wil je de producten kopen? Dan moet je in de webwinkel van Richardson zijn.